Lolcats and Nightmares


God morgon, torsdag!

Det känns att jag inte somnade förrän runt 05.30 imorse. Har väldig svårt för att somna numera. Sova har jag inget problem med, somna är det värre.

Vaknade 07.45 av att någon borrade i väggen utanför, sedan har det hållit på konstant - det var samma sak igår.

Dante var som vanligt morgonbusig och ville att husse och matte helst skulle stanna uppe hela natten. Han går igång som en väckarklocka samma tid varje morgon, men när vi väl kliver upp så lägger han sig och sover. Katter. Man älskar dem trots allt stram. Dante är min egen lolcat.

Tog mig upp runt 12 i alla fall. Ingen post idag heller, den kommer aldrig när man väntar på paket! Igår fick jag dock paketet från Jotex, julgardiner och annat pynt. Ska hämta ut det idag, så det blir nytt och fint till lördag!

Dagens ToDo:
- Handla inför lördag. Jag ska tom göra en egen tårta, överdrivet √
- Baka cupcakes.
- Hämta ut paketet från Jotex √
- Byta till julgardiner, pynta allmänt √
- Färga håret. Utväxten är på G :/
- Prata med pappa angående Kiss, biljettsläpp imorgon! √

That's about it.


Nu ska vi äta frukost/lunch och se dagens avsnitt av The New Adventures of Old Christine och Cougartown.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback