The Middle & Assassins Creed 2


God eftermiddag.
Var uppe halv elva idag, är fortfarande trött dock.

Började dagen med frukost och dagens avsnitt av The Middle. Jag förstår inte varför alla tycker det är så dåligt, jag har gillat det sedan första avsnittet!



Såg de första två avsnitten av Scrubs säsong 9 igår också. Överraskande bra faktiskt, jag var skeptisk. Halvdrygt med så många nya karaktärer, men det kan nog bli bra ändå.


Dante började dagen med att spilla ut ett glas vatten i min fåtölj. Han ska alltid dricka ur mitt glas när jag inte ser, och ofta tippar han ut allting :/
Har nya glas förresten. De går sönder på löpande band och IKEA hade fina 6-pack för 49kr.



Kristoffer köpte Assassins Creed 2 på MediaMarkt igår och spelar för fullt. "Spelänka" kallar min pappa mig för och det är ju en passande term. Med tre nya spel har man mycket tid för sig själv.


Nu kommer Dagens LOLcat.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback