Mellandagsrea


Idag har vi varit i Sundsvall på mellandagsrean! Klev upp sju imorse och kom iväg runt halv nio från Sollefteå.
Jag köpte ingenting själv, men fick dem här söta nyckelringen av Kristoffer;


Piggy är köpt på Lagerhaus.

Vi träffade pappa på MediaMarkt, han köpte en ny bilstereo. Alltid kul att browsa sådana ställen även om man inte köper någonting.

Det var mycket folk såklart. Var till och med kö till alla toaletter i hela Birsta, jag fick inte gå någonstans förrän vi kom hem.
Fullt på alla matställen också, det slutade med Sibylla när vi kom hem till Sollefteå.



På vägen hem från Birsta stannade vi till hos oss och kollade posten. Jag hade äntligen fått avi på paketet jag väntat på, men när vi väl skulle hämta ut det fanns det inte där. Posten var försenad, så det skulle komma fram först imorgon. När vi inte är hemma. Rätt drygt, men får hämta det på fredag i alla fall.

Just nu dricker vi kaffe på maten, men Kristoffer har somnat i fåtöljen med laptopen i knät. Får lägga honom tidigt ikväll. Jag är också trött efter dagen, mest för att det är så kallt. -23 ute och även kallt inne.
Det fanns en filt med Hello Kitty på Lagerhaus, jag borde ha köpt den. Raggsockar och halsduk hjälper inte.

Ikväll blir det nog film som vanligt. Legally Blonde går på tv ikväll, jag har inte sett dem så det kanske vore nåt.




KOMMENTARER:
Av: SA

Verkar svårt att äntligen få ut ditt paket. Jobbigt att vänta när man beställt något.

Fick heller inte mat förrän jag kom hem. Var in på COOP och nyårshandlade. Skall bjuda på pepparstek med pommes och Lohmanders original. Börjar vänja mig med att vara julledig men de jagar mig på mailen så jag måste in till kontoret i morgon.

Det är ju bokslutstider. Såg Lewis engelsk kriminaler och avläggare till Morse. Tja originalet är alltid bäst. I morgon är Midsummer tillbaka med ett nyinspelat avsnitt. Avslöja inte mördaren i förväg du som är synsk när det gäller deckare.

2009-12-30 kl. 00:02:01



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback