Måndagspaket


Grattis Greger på 31-årsdagen!


Fick ett halsband på posten idag, WoWnörden Kristoffer som ville att jag skulle köpa det. Fint faktiskt,  silverminiatyr av Illidans vapen;


Förklarande bildmontage för icke-wownördar.


Fick även skicka ett paket idag. Jag hade beställt ett annat halsband från en tjej i USA, men hon skickade fel till mig. Jag fick någon annans beställning, så fick lov att skicka tillbaka det för att få rätt.
Första gången jag skickar paket utomlands! 26kr gick kalaset på, inte farligt.

Börjar bli förkyld tråkigt nog. Har ont i huvudet, halsen och är täppt i näsan. Hoppas det inte är influensan, vare sig svin- eller den vanliga. Har nästa tenta 18 december, så huvudsaken att jag är frisk då. Jobbigt att sitta och snora i en skrivsal :/

Nu ska jag se Ugly Betty från i lördags, även dagens Desperate Housewives. Spännande avsnitt, tydligen.


Här kommer Dagens LOLcat!

Have a nice day!

Kom ihåg haleboptävlingen! http://jul.halebop.se/halebopjulmms/visa.php?id=2635


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback