Latte & American Pie Presents:


God kväll/natt.

Mysig kväll. Vi såg två filmer; American Pie Presents: Beta House och American Pie Presents: The Book of Love.
Den sistnämnda var faktiskt rolig, annars är jag lite emot konceptet med dessa ripoffs. Kristoffer tyckte att de var pinsamma som vanligt, för mycket naket, kroppsvätskor och sextalk för honom.
Synd att det är det filmerna går ut på...


The Book of Love är faktiskt att rekommendera, kan nästan mäta sig med originalen!
Och Bret Michaels är med i några sekunder, bara en sån sak.


Gjorde latte till filmen, länge sedan jag fick det. Gott trots att jag varken hade likör eller coffee syrup!




Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!

Måste panta flaskor imorgon drygt nog. Har hela garderoben full.
Att vara på Ica på en fredag är vansinne, men det måste ju göras någon gång!

Måste komma ihåg att hämta ut biljettera hos ATG ombudet också.


Puss natt.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback