Julpynt!


Nu är julgranen uppe! Glitter överallt, hjälpte inte att dammsuga heller.

Varit i Birsta idag, började med att äta lunch med den här trevlige mannen!


Senior Adviser påpekade att han inte var
synlig nog on ze blog, so here you go!


Åt på IKEA, smakade som vanligt :)




Handlade sedan julgran osv som planerat! Trodde först att de var slut, men det visade sig att de var undangömda! Köpte julgranspynt på Rusta/IKEA, och det blev faktiskt som jag tänkt mig :)


Allt pynt till höger och resultatet till vänster, awesome!


Hittade även en parfym ("More Fun", nån billig ripoff på Escada) och tre nya nagellack;




Köpte en sliskig julskiva på MediaMarkt, var inget vidare faktiskt. Blir nog till att ladda ner låtar istället, eller helt enkelt lyssna på Kiss som vanligt ^^


Nej, nu ska jag vräka i mig lite nudlar! Inte ätit sedan lunch.

Ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:
Av: Senior Adviser

Vilken bra bild! Tack för trevligt sällskap och lunch. Var på Ittala outlet men de hade bara mått i plast. Har du varit på Cervera? Frågade det trevliga biträdet. Nej jag gick hit först. Det gjorde du rätt i. Tydligen inte eftersom ni inte hade det jag skulle köpa. Nä det förståss.

Var sedan på Arken och köpte kattsand. Jasså det är dags för sand sa flickan i kassan. Ja det är ju vinter och halt så då måste man sanda hehe. Tur du inte var med och fick skämmas.

Jobbade med en massa kontrakt på eftermiddagen. Gjorde fryspizza till middag och kollade på Dexter som mördade en ung poliskvinna medans jag smaskade på pizza och Prinsen tvättade stjärten. Rena Lars Norén upplägget.

Här är det minus 12 ute alltså och dags att nandekudd.Kram

2009-12-02 kl. 21:49:22
Av: Alet

Senior Adviser: Tack för trevlig lunch! Gick det bra att köpa presentkortet? Bra att du inte är alltför trevlig mot kassörskorna.

Som du såg på bloggen så är julgranen uppe! blev väldigt nöjd faktiskt. Köpte en julskiva på MediaMarkt men den var inte så bra, mest kyrkmusik-upplägget. Jag är mer för Wham-upplägget.

Det gick bra att köra hem, fast framrutan är toltalt igenimmad hela tiden, omöjligt att få bort. Blir kladdig också, måste börja ha fönsterputs och papper i bilen.

Handlade mat på Ica Maxi innan vi åkte hem, skönt att ha det gjort.



Ses på söndag!

Kram Sara

2009-12-02 kl. 22:34:31
URL: http://alet.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback