Julkort och Rosenkvarts


God kväll.

Först en förklaring till tidigare inlägg!
När jag lade upp bilden på min gamla header och min nya, skrev jag bokstavskombinationen "VS" emellan dem.
I detta sammanhang står det för "versus", det vill säga "den här bilden versus/mot/jämfört med den här andra bilden" i frågan om vilken man gillar bäst.
Jag fick veta idag att läsare har associerat VS med venerisk sjukdom, vilket det verkligen inte står för i det här fallet.
Nu var det förklarat.


Jag fick tag i pappa senare på dagen. Han fick önskelistan jag lade upp här igår över telefon, hans dator hade lagt av så han kunde inte få tag i den online.

Han hade fått julkortet vi skickade, och påpekade att vi öven borde skicka ett till Gertrud och Jan. Sagt och gjort, jag skrev det precis. Blev mer som ett julbrev, men säkert kul för dem att få;




Hittade detta söta halsband på Accessoarshopen.se förut;


149kr, give me!

Rosenkvarts är faktiskt min favorit bland stenar. Jag samlade på stenar när jag var liten och bisarr (på andra sätt) och hade många sådana.
"Den rosa kvartsen öppnar ditt hjärta och ger ett inre lugn", kan alltid behövas.


Nu ska vi snart dricka te och se på film. blir antagligen Road Trip idag. Nu när vi har sett alla American Pie och Van Wilder så blir det ...Trip-filmer istället.




Ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback