Julhandla i Birsta


God kväll.

Imorgon bär det av till Birsta!
Först ska vi äta lunch med pappa kl.12, sedan handla lite inför julen. Förhoppningsvis hinner vi träffa bror också, beroende på när han slutar :)

Trots att jag bott hemifrån i 2,5 år så har jag aldrig haft någon egen julgran! Kanske berodde det på storleken på min första lägenhet, men nu när vi bor större ska vi i alla fall köpa en!

Rusta har nästan allt vi behöver, med lite komplement från IKEA.


Det blir ingen traditionell "Disney-gran", men den matchar inredningen :)

Jag fick bidrag till julpynt av min snälla far, så jag hoppas att de kommer till nytta! Att det blir lika fint som jag föreställer mig.


Det är jättekallt i lägenheten idag, antagligen på grund av kylan ute. Siiter med raggsockar, kofta och filt men fryser ändå :/
Ska koka lite te så kanske man får upp värmen!


Ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback