Heartkiller


Hörde HIMs nya singel Heartkiller idag. Bra som vanligt, längtar till det nya albumet kommer ut i februari. Screamworks: Love in Theory and Practice.

Det är verkligen svårt att komma på julklappar, både till sig själv och till andra. Pappa ringde imorse och frågade oss om önskelista.
Kristoffer önskade sig Batman: Arkham Asylum till Xbox, jag kom inte på nåt just då.

Browsade lite nyss och kom på några saker, men nu svarar inte pappsen när jag ska ringa och berätta.
Lägger ut önskelistan här så länge;


Klicka på bilden för att förstora.

Efter pappa så ringde Emil och frågade mig vad Kristoffer ville ha i julklapp. "Någonting tråkigt och behändigt" ville han köpa. Kan dock inte skriva här vad jag tipsade om, eftersom K läser allt jag skriver!

Fick precis veta att Elsa köpt två saker från min tidigare Cocoo-önskelista! Kul, spännande att se vad hon har valt.

Beställde lite julklappar själv förut, trots brist på ekonomisk tillgång. Köpte till pappa, Fredde och Mimmi. Resten ska jag nog inte beställa, får se hur det blir bara med hundra spänn på kontot.


Dagens Citat:
"Vilket datum är nyår?"
- Persson


Nu ska jag fixa lite middag, ha en trevlig kväll!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback