Header


Eftersom min gamla header var så opersonlig så tog jag mig för och fixade en annan.
Plottrig? Sure. Personlig? Yes.

Den nya innehåller allt jag står för :P Kommentera vilken ni gillar!


Vilken gillar du?

Kan försöka göra någon snyggare när jag har tid och ork. Antagligen aldrig men andra ord.
För mycket photoshop for comfort.


Kristoffer bakade drömmar idag, utan hjälp! Goda blev de också.


Nom nom.

Nu blir det antingen sängen eller te och film. Kristoffer spelar Modern Warfare 2, man vet aldrig hur lång tid det tar.

Later.


KOMMENTARER:
Av: SA

Den gamla var bättre. Bokstavskombinationen "VS" ger ingen bra assossiation.



2009-12-12 kl. 12:58:34
Av: Sara

SA: Vad associerar du VS med?



Det är i det här sammanhanget en förkortning av "versus", dvs "mot" när två parter tävlar eller liknande.



I det här fallet med bilden då; -den här bilden- versus/mot/jämfört med -den här andra bilden-

i frågan om vilken som var finast.

2009-12-12 kl. 13:50:58



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback