Happy New Year!


Kändes att vi gick och lade oss klockan fem imorse, sov till tolv.

Nyårsmiddag med familjen Hansson. Fläskfilé á la Grekland med sallad och viltlöksyoghurt.



Ikväll blir det mys hemma. Ingen champagne, men däremot päroncider.



         Vad har hänt under året egentligen då?

                              2009

- Jag kom in på lärarutbildningen på Mittuniversitetet i Härnösand…
- … och klarade faktiskt av hela första terminen
- Jag fick äntligen ta ut tandställningen efter 2½ år.
- Jag fyllde 20 år…
- … och gick på Systembolaget själv för första gången.
- Kristoffer tog körkort.
- Kristoffer och jag flyttade ihop!
- Jag startade den här bloggen ;)

Året har gått fort och varit väldigt trevligt, hoppas att 2010 blir lika bra!

Gott Nytt År!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback