God natt.


Lugn dag. Vi sov länge, trötta efter gårdagen. Jag fixade med bilderna från igår och lyssnade på musik i mina nya hörlurar. Vi såg Macken.

Imorgon ska vi åka till Sollefteå för att fira jul med Kristoffers familj. Hans faster är hemma från Örebro tills på måndag, så vi hinner träffa henne också.
Blir nog  Sollefteå till nyår. Jag tar med min laptopen och kameran som vanligt, men får se hur mycket uppdatering det blir här medan jag är där.

Har packat inför resan, hoppas ingenting är glömt. Dante har inte åkt bil på flera månader. En gång bajsade han vilt i bilen, mindre trevligt. Det är ju bara en timmes resa, borde gå bra.

Nu ska jag sova så jag orkar upp, åker mitt på dagen imorgon.

Godnatt.


Summer of -09, take me back!


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback