Christmas Music


Äntligen fredag!
Även fast jag inte haft skola på flera veckor så känns det ändå när det är helg lustigt nog. Ingenting vettigt blir gjort och det känns att man är ledig.


Eftersom julskivan jag köpte inte var något vidare så fixade jag en egen julblandning. Laddade ner lite random julskivor och valde ut det som lät bra, så får man lyssna på glada låtar också och inte bara kyrkmusik.

Mest Dean Martin som är min favorit när det gäller julsånger, men även artister som Guns n' Roses, Queen, Blink 182 med fler. Kul med lite annorlunda julmusik så det inte bara blir Lasse Berghagen och annat otäckt.

Ska lägga in dem på iPoden senare så jag kan ha julplaylist på repeat. Illa att lyssna på sådant såhär 20 dagar innan jul kanske, men julstämning är alltid mysigt.


Christmas Rock.


Skrev julkort igår också, första gången för min del. Var överdriven med olika text och illustrationer, men förhoppningsvis bir de uppskattade!

Nu kommer Dagens LOLcat.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback