2009.12.09


Filmkväll igår. Först såg vi Van Wilder - Freshman Year. Rätt bra faktiskt, trots att det är konstigt när det görs uppföljare (eller i det här fallet en "före originalet" film) där samma karaktärer spelas av andra skådespelare.

Även konstigt att två skådisar från American Pie Presents: Beta House var med, här som badguys.
Var antagligen bara eftersom vi nyss sett den filmen, annars hade man nog inte tänkt på det.

Efter det blev jag sugen på att se originalfilmen, och den var lika bra som alltid. En ung Sophia Bush (Brooke i One Tree Hill) är med i några sekunder, weird.




Gjorde kakao (varm choklad) från scratch igår också, det var det längesen man fick! Mjölken tog slut dock, så nu får jag vara utan kaffe tills jag orkar åka och handla.




Dagen idag började med havregrynsgröt. Vansinnigt äckligt tycker jag men Kristoffer tycker om det. Har faktiskt fått honom att äta kokt gröt, så jag i alla fall slipper microgröten.
Dagens Scrubs var roligt, det kan nog bli bra ändå. Onsdag är en dålig seriedag för övrigt.

Att man håller sig mätt länge på gröt är verkligen caca del toro. Är redan hungrig efter ca två timmar, men måste väl dra ut på middagen...

Här kommer Dagens LOLcat!
Have a nice day!

Kom ihåg haleboptävlingen! http://jul.halebop.se/halebopjulmms/visa.php?id=2635


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback