Nyårsafton / Julafton #3

På fredag förmiddag åkte vill hem till Kristoffers familj för att fira nyår. Vi kom dit strax före ett på dagen och stannade till två på natten. Det var trevligt och lugnt firande, god mat och trevligt sällskap.

Eftersom vi inte varit i Sollefteå sedan före jul så blev det även julklappsöppning. Kristoffer fick bland annat sin efterlängtade dator. Han (och jag) är väldigt nöjd, den är betydligt bättre och snabbare än den gamla.
Jag fick pengar, presentkort på iittala, diverse köksattiraljer, en chokladask samt sakerna ni ser här nedan;



Söta lyktor av Kristoffers lillasyster.



Kakfat av Kristoffers kusiner. Snett som 17 eftersom jag byggt ihop det, ska justeras.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Åh, 3 våningskakfat! Sånt har ju jag med. Fast dum som jag var så skickade jag med den hem till mamma och pappa i flytten. Insåg nu att jag behöver den på min byrå när jag bor hos Larry. Kan ha nagellacken och annat krimskrams på den istället för att allt står huller om buller på byrån.

2011-01-02 kl. 14:16:26
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sickbitch

snyyga saker!! ett sånt där kakfat är ju alla tider snyggt att ha i hemmet! Fin blogg du har :)

2011-01-03 kl. 10:25:04
URL: http://sickbitch.se
Av: Sandra

Nja smycken har jag liksom inget problem med med så. Har t.ex. alltid 4 örhängen på mig. Halsband är jag lite dålig på att använda. Och ringar. Ringar och armbandsur är fint, men ack så svårt att använda.

2011-01-04 kl. 12:27:21
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback