Äntligen: Länsförsäkringar Bank som app!



Numera finns de flesta banker som applikationer till iPhone och Android, men som kund hos Länsförsäkringar har jag fått vänta tills nu. LF-appen släpptes den 14e april och den fungerar lysande!

Man loggar in med sin personliga kod och kan då se sitt saldo, transaktioner på samtliga konton och föra över pengar mellan (sina egna) konton.

Swedbank uppdaterade precis sin app så man kan logga in med säkerhetsdosan, och på så sätt även föra över till andras konton samt betala fakturor. Man kan ju hoppas att Länsförsäkringar utvecklar sin på samma sätt!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Ja, jag kände att jag aldrig skulle orka om jag inte bloggade igår och idag. Fick dela upp det, haha. Ja, han har faktiskt det! Han första "seriösa" tatuering som han gjorde för 1½ månad sen. Han berättade nyligen om den för sin familj (som hatar tatueringar) så jag tror det är fritt fram för mig att blogga om den med. Får väl ta en bild på den imorgon eller nåt å slänga upp. En kompis till oss (fast mer till Larry) som gjort den på en studio i Värnamo.

2011-04-25 kl. 23:07:07
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback