God Natt


35 slutade antalet besökare på idag. Keep it up!

Som ni kanske såg så funkar bloggning via mobilen för mig nu. Kan vara kul om man får för sig att skriva när man inte är hemma. Facebook funkar inte på min mobil, det är lite tråkigt. Kanske en anledning att skaffa en ny? Min är allmänt crappig.
Fylla på den vore något också. Har 10kr på mobilen, inte fyllt på med pengar sedan maj.

Den senaste timmen har jag roat mig med att se Grey's Anatomy och äta makrillsmörgås. Makrill är en sådan där "äcklig" sak som jag tycker är löjligt gott.


Makrill. Mumma.


Grey's Anatomy season 6 episode 11. Bra avsnitt.


Imorgon är det nya avsnitt av How I Met Your Mother, Two and a Half Men och så börjar One Tree Hill igen efter juluppehållet!

Är ledig imorgon men har ändå en del att göra. På onsdag börjar allvaret igen med den nya kursen.


Bara för att en bild är så mycket roligare...


Nu ska jag lämna datorn och se om min karl har tid att lämna Xboxen.

Sov gott!



KOMMENTARER:
Av: Emma

Såg att du kommenterat i min blogg, och för en gång skull kanske fjortonåringarna har rätt. Nästan så att man måste gå på snabba cash bara för att ;D Är du också helt inne i Hello Kitty?, nästan så att jag skäms när jag kollar in i mitt badrum.. :)

2010-01-19 kl. 02:02:40
URL: http://emmalof.blogg.se/
Av: elinn

ha en bra dag :)

2010-01-19 kl. 04:15:46
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Av: Sandra

Lyxigt med sovmorgon, men jag har precis som du, jääävligt lätt för att vända dygnen :/ Därav att jag sovit dåligt i 2 veckor fram tills igår/idag. Har haft svårt att gå upp innan kl 13 om dagarna, men så har jag ledvärk och andra små orsaker som gör att sömnen blir helt rubbad om nätterna... Men nu är det ändring på det. Sitter här helt yrvaken med en kopp te och har försökt ta på mig anständiga kläder. Lektion kl. 10, sen hoppa på bussen till systemet.

2010-01-19 kl. 09:02:27
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback