Angels


Pappa ringde nyss och meddelade att min mormor har gått bort. Hon somnade idag och vaknade inte mer. Skönt att hon slapp lida i alla fall. Hon skulle fylla 82 år iår och har haft ett långt liv.
Men det är alltid ledsamt när nära och kära går bort.


Och...bloggen?
Nu när alla har facebook vet jag inte om det är någon idé att ha kvar den här bloggen? Läser någon, egentligen? Man kan ju tjata lika mycket där om inte mer.

Jag fick ju mitt paket i fredags, detta var inuti;



En 1/2 replica av den som användes i avsnittet "Smile Time" (S5E14) av tv-serien Angel 2004. Jag har velat ha en sedan dess och fick äntligen tag i denna för rimligt pris på eBay!
Nörderi.

Idag plundrade vi granen och tog undan övrigt julpynt. Både trist och skänt att få bort julen, det är mest mysigt innan julafton tycker jag.

Bye bye granen!

Imorgon ska vi till banken och sätta in julklappspengar. Ska även spana in Lidl och se om de har någonting vettigt. På onsdag kommer eventuellt Kristoffers familj hit, trevligt.

En anledning för oss att städa imorgon. Det är glitter all over the place efter packningen av granen, jag orkade inte dammsuga upp det idag.

Nu ska vi dricka te och se ett avsnitt av Fawlty Towers innan sängen.

Godnatt!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback