Te med honung



Jag har klarat mig länge, men nu börjar jag blir förkyld. Halsen har varit tjock och ond i några dagar, känner mig sjukare då jag även har mer ont i kroppen än vanligt.

Sandra inspirerade mig till att göra en kopp te med honung, nu väntar jag bara på att det ska svalna lite. Jag tycker förresten väldigt mycket om mina nya koppar! Har pimplat kaffe ur dem i några dagar och nu blir det invigning av te. De är stora - 4dl - vilket passar mig som tycker om att halsa kaffe. Och blir skinande rena i disken trots vit insida, nåt ska man ju få för priset tycker jag.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Låter bra! Varma lena drycker är bra för halsen när den är sådär. Kaffe är inget vidare i såna lägen, det binder slemmet ännu mer och gör infektionen värre i halsen.

2010-12-30 kl. 09:37:22
URL: http://rockgrodan.com
Av: Elena

Åh, nu blev jag sugen på te med honung :)

2010-12-30 kl. 10:18:44
URL: http://ellisono.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback