Julafton



Dantes julklapp var allt papper, den glädjen räckte hela dagen.



Mina julklappar, kan tro att jag är 5 år gammal...



Queen of Fucking Everything.



Första egna julbordet, det blev lyckat!

Jag hoppas att ni har haft en bra julafton! För mig var det den bästa på länge. Fick för första gången vara hemma på julafton, bara Kristoffer och jag. Vi raglade upp någon gång vid tolv och bytte julklappar på direkten.

Mina ser ni ovan; en gossegris från Bukowskis, en vetevärmare i form av en lila dinosaurie (doftar lavendel så man blir svimfärdig), en doftgran som inte är en gran utan en cupcake, en cupcake innehållande handkräm och ett hallondoftande läppglans i en söt burk, den passade mig enligt K.

Efter julklappsöppnandet började vi med julmaten, det är första gången jag lagar allt själv. Det blev lyckat och vi åt i två omgångar. Det är fortfarande mycket kvar, men det tar några sittningar innan man blir less.

Resten av dagen har vi tillbringat framför tvn och LOTR-trilogin. Av någon anledning ser vi alltid den på jul. Medan andra ser på Kalle ser vi Sagan om Ringen. Tre av världens bästa filmer kan man aldrig se för många gånger.


Imorgon ska vi åka till min bror i Sundsvall och fira med familjen. Även om det alltid är trevligt så är det oslagbart att få vara hemma. Borta bra men hemma bäst.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Potatis istället för Jansson? :O

2010-12-26 kl. 12:35:25
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback