41 frågor. 1 personlighet.

 

Klicka på bilden för att göra testet

 

Några kanske hann läsa det tidsinställda inlägget som kom upp imorse. Tanken var att jag skulle åka till Sundsvall och köpa födelsedagspresenter/julklappar idag, men så blev det inte. Dels pga snö och dels pga dundrande huvudvärk.

 

Istället har jag handlat mat, skrivit julkort och börjat slå in julklappar. Även surfat runt på ams.se för att se om det finns något vettigt. Många lärarjobb, ironiskt nog. Annars är det mest Comhem som har jobb i Härnösand, det vore kanske synd om Kristoffer om jag skulle börja på samma arbetsplats.

 

Ica Maxi öppnar här hösten 2011. Jag har någon konstig längtan att jobba på Ica alltså, vet inte vad det beror på. De söker dock bara chefer än så länge, det kanske inte skulle funka något vidare.

 

Jag gjorde i alla fall ett "personlighetstest" som ni ser här ovan. Stämmer nog rätt bra ändå. Kontrollbehov, styr och ställer och ser alla andra som mindre kompetenta. Lärare och fotograf. Hmm ja.


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jag ser oftast också andra människor mindre inkompetenta. Lustigt :p



Letar du jobb nu för att bara kolla läget eller har du funderat mer och slagit sak i det vi pratade om här om dagen?

2010-12-10 kl. 12:25:20
URL: http://rockgrodan.com
Av: Jonnie

Gud va ja älskar din header :) så söt så...

2010-12-14 kl. 11:08:07
URL: http://www.Alwaysfabulous.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback