Biljettsläpp kl .09:00

Imorgon (senare idag) kl. 09:00 släpps Ozzy-biljetterna, som jag skrev innan. Jag ska upp klockan åtta för att hinna ringa pappa och höra om han vill med.


Kristoffers kusin Emil ringde mig förut och var också intresserad av att gå, så jag ska försöka fixa en biljett åt honom också.


Får se hur tufft det är att få biljetter. Nervöst är det alltid i alla fall. När jag köpte KISS-biljetter senast så refreshade jag i en halvtimme innan det hände något, sedan gick platserna åt som smör.


Sittplats ska vi ha i alla fall, det har vi även på KISS 12e juni. Man börjar bli för gammal för att stå och headbanga. Det får man göra på Gatufesten då man lättsamt kan gå hem och svimma efteråt.

Jag stod på KISS-konserten förra gången (längst fram!) men det var svinjobbigt.
I'm too old for this shit.


Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorgon! Gnatt.


Oh, btw! Dagens (gårdagens) statistik;


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback