TAIKA



Igår firade vi jul hos min bror med familj. Det var mysigt som vanligt, god mat och trevligt sällskap!

Av mina syskon fick jag kaffemuggarna ovan, precis som jag önskat mig! De heter Taika och kommer från iittala. Sådant där överdrivet dyrt som jag är för snål för att köpa själv, men är jätteroligt att ha! Jag invigde muggarna med kaffe nyss, de var goda att dricka ur.

Kristoffer fick ett tangentbord med bakgrundsbelysning av min pappa, samt en ny mus. Vi fick även en ny och rejäl stekpanna, vilket verkligen behövdes. Ska slänga den gamla som var under all kritik, en uppsättning kaffekoppar ska också slängas bort. Härligt att få byta ut trasigt mot nytt med bättre kvalitet!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Härligt när man kan byta ut innehåll i hemmet sådär. Jag tyckte om att flytta in till Larry för hans stekpanna var 100 gånger bättre än min som åkte till sopstationen direkt. Hela teflonet i bottnen höll på att ryka av och det var massa suspekta repor i den. Allt fastnade som man stekte i typ.

2010-12-26 kl. 21:11:02
URL: http://rockgrodan.com
Av: greger

ja de var jättefina. Jag är svag själv för överdesignat trams så jag köper gärna sant. Ittala gör mkt fint. Funderar på de klassiska 50 tals glasen, du vet de som jan och gertrud har. De är ju också ittala fast first print

2010-12-26 kl. 21:14:22
Av: Mikaela

Vilka härliga muggar!

2011-01-10 kl. 17:25:42
URL: http://thisismikaela.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback