på hotellet efter Ozzy-konserten




Tanken var ju att jag skulle lägga upp ett inlägg imorse, men det missade jag. Skriver nu istället, när vi redan gjort allt ^^

Just nu sitter jag på Hotell Globen. Konserten var underbar - såklart. Började som vanligt gråta som en liten flicka, denna gång när min favoritlåt Suicide Solution slog igång ♥ Tog en massa bilder, lägger upp alltihop imorgon förhoppningsvis.


Bäst: Suicide Solution. Paranoid. I Don't Know. Det faktum att Ozzy faktiskt såg ut att ha kul på scenen! Han har lyckats sluta med allt knark, sprit och tom cigg - och det syns!

Sämst: Allt annat folk. Som vanligt. Idioter som står upp fast alla andra sitter, går an järnet. Får man ju dock ta och kan inte säga så mycket om.


Efter konserten gick Kristoffer och åt tillsammans med Emil, så jag fick vara "singel" i baren (vilket var rätt läskigt). Blev som vanligt White Russian och en Nikki Sixx. Mest för att kunna säga att man "suger på Nikki Sixx i baren", lättroad som man är. Nikki är lite som Paul Stanley, man kan inte låta bli att vara kär i honom.

Min nya kärlek efter ikväll är dock Ozzys nya gitarrist, Gus G. Även Gitarrist i Firewind. Underbart hår har den mannen. Borde fråga honom om balsamtips.


Nej, nu ska jag sluta blogga efter kvällsdrinkarna. Bada badkar sedan sussa. Godnatt!


Suicide Solution:


Paranoid:


I Don't Know:


KOMMENTARER:
Av: Cicci

Åh va jag också vill gå på konsert igen när jag ser den bilden! :D

2010-09-08 kl. 07:46:20
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Av: Sandra

Mwö! Jag har aldrig sett Ozzy, kan tänka mig att det var en grym upplevelse!

2010-09-08 kl. 10:10:36
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback