Laddar inför resan

 

 

Första skoldagen gick bra, kan man väl säga. Hösten låtsades bara vara här, med 22 grader i skuggan och 143 grader (ok, kanske överdrift) i klassrummet var jag halvdöd efter fyra timmar.

 

På lektionen pratade vi om vad en triangel var, sedan fick vi bygga en av tre pinnar. Jajemen, ni läste rätt. I fyra timmar. Att jag dessutom var grymt illamående, vilket jag är fortfarande, och hade dödskramp i ryggen lättade inte upp stämningen.

 

Klockan 17 var skoldagen över, hann hem och duscha osv innan det var dags att hämta Kristoffer på jobbet. Vi åkte och köpte snask inför morgondagens resa till Stockholm, se bilden ovan.

 

14:08 går tåget från Sundsvall, resan är beräknad att ta 3½ timmar. Internet på tåget är awesome, kan man ta igen lite bloggning. Ska lägga upp bilderna från dopet bland annat.

 

 

Nu ska jag fortsätta packa, och lyssna på Lacrimas Profundere - ett tyskt band som Fredde och jag nyss blivit emo-fans av. Funnits sedan 1995, vansinne att man inte hört dem förut. Lite HIM / 69 eyes / Type O Negative feeling.

 

 


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jag vill också gå på konsert mitt i veckan >.<

2010-09-06 kl. 23:09:02
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback