jag-har-tråkigt-lista, den första till och med!

1. Hur gammal är du om fem år? 26 :O
2. Vem var den sista du träffade? Kristoffer för ungefär en timme sedan.
3. Hur lång är du? 180cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Liar Liar.
5. Vem ringde du senast? Kristoffer för några dagar sedan.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hoppas du får en bra dag! Jag älskar dig" till K.
7. Vad är dagens planer? Bli frisk, det har jag jobbat på i över en vecka nu.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem jag ska prata med.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av alternativen, min pappa är änkling.
10. När såg du senast din mamma? För ca 3 år och 5 månader sedan.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nej det tror jag inte.
14. Vilken är din favoritplats? Home, sweet home.
15. Vilken plats föredrar du minst? Många. Skolan, just nu.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i vårt hus.
17. Vad skrämmer dig? Mörker. Fear of the Dark osv.
18. Vem fick dig att skratta senast? K antagligen. Jag hänger ju mest med honom som det ser ut :P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder vet jag inte. Pyjamas?
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två var, så fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt? Ja, det har väl alla.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror lite på årstid och plats.
26. Är du social? Inte direkt.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hoppa av skolan och leva snålt på miljonen.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja.
33. Kan du spela poker? Nej. Vänd-tia!
34. Tycker du om att mysa? Självklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Ja, det tror jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, annars är det dåligt på språkfronten.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, en gång.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst vet jag inte. Köper mest nödvändiga saker som mat etc.
42. Äger du dyra smycken? Nope.
43. När känner du dig lycklig? Ofta.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En halstablett.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Deet vet jag inte.
46. Välj ett ärr på din kropp? Välj? Vadå välj?
47. Vad har du för ringsignal? KISS - Russian Roulette.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Inte personligen, men de finns säkert kvar.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen!
51. Kan du byta olja på bilen? Eh. Pappa byter och jag tittar på.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, konstigt nog.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser "I AM OZZY" nu.
54. Läser du dagstidningen? Online, ja. Har inte tidningen just nu.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? "Allt om Historia", awesome tidning.
56. Dansar du i bilen? Nja, sjunger kanske.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker eller Guld antagligen, lyssnar sälllan på radion.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn.
59. När var du i kyrkan senast? 4 septemper på Alvinas dop.
60. Vilka personer utmanar du? Alla mina läsare!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Den här får jag väl ta och göra jag med då. Visste inte att du var hela 180 cm lång!! :O

2010-09-18 kl. 12:05:48
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Damn! I min familj är iaf de flesta långt över 175 cm. Jag blev bara 168 :p

2010-09-18 kl. 12:30:25
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback