Beautiful Blogger Award #2

 

Idag fick jag ännu ett award, denna gång av Cicci, TACK! Igår skyllde jag på att jag var för lat för att göra medföljande award-uppgift, men nu kan jag väl inte smita längre.

 

- Som Award ska du lägga in awardbilden i din blogg för att visa att du fått den.

- Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.

- Ge awarden till 7 andra bloggare.

- Skriv 7 saker om dig själv.


7 saker om mig:

♥ Min första kärlek var (och är) Paul Stanley. Numera 58 år men still smokin' ;)

♥ Har sett Kiss live två gånger och grät som en liten flicka båda gångerna.

♥ När jag var liten kallade jag mig själv Alet, därav bloggnamnet.
♥ Jag älskade plåster när jag var liten, ofta gjorde jag mig illa med flit för att få ett. Smart, I know.
♥ Jag är extremt mörkrädd, men sover faktiskt inte med nattlampa numera. Bara ibland.
♥ Hår är en annan fobi. Dvs lösa hårstrån. Får panik om jag ser ett, även om det är mitt eget.
♥ Jag ser aldrig på tv om jag inte måste. Min karl är dock tv-beroende så ibland måste man offra sig.


Dessa vill jag ge Awarden vidare till:

Mimmi, Emma, Simon, Josefin samt Sandra och Cissi som var snälla och ge mig awarden!


6 blev det bara, men whatever. En annan sanning: Jag avskyr att mina länkar är röda, men de vägrar vara i någon annan färg. God knows I've tried.


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Tusen tack ;D Kul att du orkade göra det här iaf :p Hårfobi? Se på fan :p

2010-09-01 kl. 22:45:41
URL: http://rockgrodan.com
Av: Greger B

Får man fylla på med weird/fun facts om dig?

love

/vovva

2010-09-01 kl. 22:55:35
Av: Sara

Greger: Synd att det bara var 7 man skulle skriva. Darkwing-historierna skulle bli roligare med bild till, ska scanna en sån hos pappa nästa gång.

2010-09-01 kl. 22:59:18
URL: http://alet.blogg.se/
Av: Greger B

Jag kan gästblogga om du vill ha ett avsnitt om the early ninties

2010-09-01 kl. 23:01:33
Av: Sandra

Ja den snodde jag av Frida på bilddagboken, haha. Tänkte att man kunde lägga upp något sånt i bloggen för jag gör det ytterst sällan.

2010-09-01 kl. 23:36:35
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Det är fritt fram att sno!

2010-09-01 kl. 23:41:46
URL: http://rockgrodan.com
Av: Cicci

Va roligt att du gjorde detta nu så man fick läsa lite! :D Hårfobin, är det när lösa hårstrån ligger på typ kläder och du absolut måste plocka bort dem? För sån är jag haha.

2010-09-02 kl. 07:27:03
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback