Andy Withfields cancer är tillbaka

I mars i år berättade Andy Withfield att han drabbats av cancer. Han påbörjade behandling och det var oklart hur det skulle bli med säsong två av Spartacus - Blood and Sand.

Withfield friskförklarades i maj och har sedan dess legat i hårdträning för sin roll som Spartacus, men nu är alltså sjukdomen tillbaka och han måste bahandlas på nytt.

I januari 2011 börjar Spartacus - Gods of the Arena, som handlar om tiden innan Blood and Sand, hur House of Batiatus byggdes upp. Flera nya karaktärer introduceras och såklart även de vi redan mött.

Starz har inte bestämt hur det kommer bli med säsong två av Blood and Sand. Just nu vill de att Withfield ska fokusera på att bli bättre. "Right now, we just want to extend our concern and support to Andy and his family," säger Carmi Zlotnik, Managing Director, Starz Media. "We will address our programming plans at some later date."
[källa: deadline.com]


Teaser: Spartacus - Gods of the Arena


KOMMENTARER:
Av: TEZZZZZZZ!!!!

fin blogg du har=) Kolla gärna in min om du har lust!! kram

2010-09-18 kl. 21:45:04
URL: http://www.improveme.se/Arwen
Av: Anonym

Jag tror jag hade varit ledsen över det här om jag följt serien :p

2010-09-20 kl. 17:30:33
Av: Sandra

Den kommentaren skulle vara ifrån mig.

2010-09-20 kl. 17:31:10
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback