parkeringsproblem

Imorse när jag skulle åka till jobbet möttes jag av en lapp på vindrutan. Jag har fått en ny "bilgranne" - dvs person som har parkeringsplatsen bredvid min - och nu tycker denne att jag inte parkerar på rätt sätt.




"Hej! Vill ni vara snäll och parkera inom parkeringsrutan så vi kommer in."


Jag blev förvånad eftersom jag alltid står inom min ruta. Ibland står bilen till vänster om min väldigt nära inpå min parkeringsplatsplats, men det är ändå gott om plats på andra sidan;




Observera att jag är inom rutan, även om linjerna syns väldigt dåligt.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Fjantigt av denne någon!

2010-10-22 kl. 22:26:36
URL: http://rockgrodan.com
Av: Elsa

han tror nog att han har en jättestor bil.

2010-10-22 kl. 22:30:29
Av: Cicci

Väldigt löjligt av den personen då det är gott om plats att parkera där ju! :p

2010-10-23 kl. 09:34:07
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback