baby saturday



Imorgon ska jag äntligen åka och träffa min brorsdotter Elea för första gången! Hon föddes i måndags och bilden ovan är alldeles färsk. Hon är väldigt lik sina syskon när de var bebisar, fantastiskt att barn kan bli så söta.

Veckan har gått väldigt snabbt. Två veckor har gått av min VFU och tiden har rusat förbi. Tre veckor kvar, och det blir bara roligare.

Nu ska jag återgå till Idol, och efter det dagens avsnitt av Vampire Diaries. Ville bara visa upp sötaste tjejen, det blir antagligen massor av bilder efter jag hälsat på!

KOMMENTARER:
Av: Elsa

Vilken söt tjej !

2010-10-08 kl. 21:12:25
Av: greger

ni är välkomna att träffa lilla indianflickan. Hon har riktigt svart hår och mkt pigment. Fördelen med olika pappor'

2010-10-08 kl. 21:35:12



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback