Maybelline NY: Falsies Volum' Express





Ett lager mascara, fransarna är inte böjda eller mixtrade med på nåt annat vis.


Här i veckan var det dags för en ny mascara, över ett halvår sen sist. Jag är ju rätt insnöad på Isadoras mascaror och hävdar att de är de enda som funkar - man måste ju vidga sina vyer ibland.

Sagt och gjort. Jag gick på reklamen och köpte Maybellines nyhet Falsies, som sägs ha samma effekt som lösögonfransar. Om det stämmer kan jag inte uttala mig om, men resultatet blev ju helt okej.

Borsten är böjd så den följer fransarna på ett bra sätt. Denna version är inte vattenfast, men håller ändå hela dagen utan att smeta ut sig eller ge en svart skugga under ögonen.

Pris: runt 120kr

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jag har alltid köpt mascaror från Maybelline innan jag började köpa E.L.F-smink i somras eller när det nu var. Har haft typ 6-7 olika Maybellinemascoror på sen innan gymnasiet och de har alltid varit sjukt br. Har aldrig missnöjd med någon!

2010-11-17 kl. 15:20:49
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback