bloggen fyller 1 år!

 

alet.blogg.se registrerade jag egentligen 2007, då skrev jag några inlägg som jag raderade inom kort. Idag är det ett år sedan jag började blogga "på riktigt"!


Från början tyckte jag det var jättekul, jag skrev flera inlägg om dagen. Mest vardagliga saker och mycket lolcats. Jag hade inte heller fattat grejer med stora bilder, då var de max 200px - numera är de flesta bilder 600px breda.

 

Det sägs ju att man ska blogga om något speciellt, ha en nisch. Jag skriver om det som intresserar mig, det jag skulle prata om med en vän eller skriva i en dagbok. Intresserar det folk så är det ju jättekul, men jag anpassar mig inte efter läsarna. Konstruktiv kritik tar jag dock alltid emot med öppna armar.

Läsarantalet har stigit från 0 till ett ganska stadigt 50-tal. Från början tyckte jag det var kul att kolla statistik men nu kollar jag den nästan aldrig. Det är kul att få kommentarer och jag har återkommande läsare, vad mer kan man begära?

Under det här året har jag fått en hel del beröm, människor som tycker att min blogg är fin och att jag skriver bra. Det värmer verkligen, och jag vill tacka alla fina läsare som förgyller min vardag!

Till sist vill jag fråga; Vad gilllar du med min blogg? Varför läser du den? Vilken typ av inlägg gillar du mest? Är det något du tycker är mindre intressant att läsa? Andra synpunkter?


Ha en söt årsdag!

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Grattis till det! :p Jag läser din blogg mest för att du från början läste min och kommenterade nångång, nånstans. Måste gräva fram din första kommentar nåndag när jag orkar :D



Men så gillar jag dina bilder, de är fina och ditt och Kristoffers liv påminner mycket om mitt och Larrys. Du är lik mig när det gäller musiksmak och vi har många gemensamma intressen :)

2010-11-26 kl. 13:21:39
URL: http://rockgrodan.com
Av: Cicci

Grattis bloggen!

Jag läser din blogg efter att Sandra tipsade mig om den och så gillar jag att du skriver lite alldagligt men intressant och har fina bilder och snygg design! :D

2010-11-26 kl. 17:50:55
URL: http://frusenskog.bloggplatsen.se
Av: Emma

SV: Aha, fräsigt! Var en kompis som skickade en länk och tyckte de var typisk musik för mig ^^ Jag är typ helt fast i Daniel Adam-Ray, gubben i lådan spelas flitigt i min spotify varje dag iaf :)

2010-11-26 kl. 23:18:00
URL: http://emmalof.blogg.se/
Av: Fredde

Vadå 0 läsare, jag har varit fanboy av den här bloggen sen dag 1 juuuu.

2010-11-27 kl. 03:30:20
Av: Elsa

Hej, jag läser din blogg för att hålla mig a'jour om vad ni sysslar med i H-sand.

2010-11-27 kl. 07:16:43
Av: Elsa

Hej, jag läser din blogg för att hålla mig a'jour om vad ni sysslar med i H-sand.

2010-11-27 kl. 07:17:19



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback