Birsta med svärföräldrarna

Idag åkte Kristoffer och jag till Birsta med Kristoffers föräldrar. De hämtade oss kl.10 och överraskade med en back Zeunerts julmust ♥ Smuttar på en nu, underbart gott.



Först blev det kaffe och cheesecake på IKEAs café.



Mer mat. Trippen avslutades med middag, här är min kycklingwok.


Vi handlade en hel del, men jag har inte fotat någonting än. Jag fick tag i en ny vinterjacka, en plommonlila ullkappa. Kristoffer fick tag i både jacka och skor, jag fick agera stylist eftersom karln (enligt sig själv) inte bryr sig om hur kläder ser ut. Snyggt blev det i alla fall!

Dante blev överlycklig när vi kom hem med en massa plastkassar och kartonger, och gjorde genast en djupdykning;


Nu ska jag dricka en kopp kaffe, sedan är det nog snart sängen. Är trött och har dödsont i fötterna efter att ha gått och stått hela dagen i mina värdelösa stövlar. Kristoffer spelar Call of Duty: Black Ops och är okontaktbar.

Sweet dreams.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Åh IKEA's fika är underbar!

2010-11-11 kl. 22:15:49
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback