Wedding Cake





Ännu en tårta. Man kan tro att jag sitter hemma och vräker i mig sötsaker hela dagarna. Kanske delvis sant. Har testat en hel del nyheter på sistone.

Detta är i alla fall en "bröllopstårta" från Frödinge, samma serie som mazarinerna jag skrev om innan. Tänkte testa den för att se om det var något man kan bjuda på när jag fyller år, 21-årsdagen närmar sig med stormsteg!

Tårtan var riktigt god faktiskt, men alldeles för liten om man ska bjuda hela familjen. 6-7 bitar enligt kartongen, bra små bitar i så fall. Max 5 skulle jag säga. Jag köper nog hellre en "riktig tårta" än två sådana.

För 47kr var den helt okej.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Ja, jag kände att jag ville skriva något annat än "grattis" som alla andra, så varför inte en lite finare hälsning på polska? :p

2010-05-26 kl. 08:33:40
URL: http://rockgrodan.com
Av: Jeen ♠

SV; Haha håller med, det är snyggt att vara blek men just nu funderar jag på hur kul de kommer bli att vara lika blek som klänningen på studenten haha:D

2010-05-26 kl. 09:57:14
URL: http://jendc.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback