Nivea Lip Care: Angel Star



För ett tag sedan skrev jag om min nya body lotion från Niveas serie Angel Star.

I serien ingår även duschkräm, deodorant och läppbalsam, härom dagen skaffade jag det sistnämnda. Jag får ofta torra läppar, så är aldrig utan cerat/lypsyl.

Denna var nästan perfekt; mjukgörande, med lite färg och underbar doft/smak av hallon! Passar bra om man inte känner för att sminka sig, men ändå vill sätta lite färg på läpparna.

En ljust rosa färg med lite glitter gör sig säkert bra till solbrännan i sommar - för er som får sådan ;)


KOMMENTARER:
Av: Sandra

Jag älskade när man förr kunde hitta massa spännande färger och smaker från Labello's läppcerat. Numera hittar du typ 1-3 olika i Sverige, max. Om ens någon över huvudtaget. Önskar det kunde vara som i USA, där har Labello typ 20 olika sorter.

2010-05-24 kl. 14:59:10
URL: http://rockgrodan.com
Av: Jeen ♠

haha "gör sig säkert bra till solbrännan i sommar - för er som får sådan ;)" Jag tror jag står på din sida, får inte heller nån bränna

2010-05-26 kl. 09:51:24
URL: http://jendc.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback