Lite nytt



Fixade lite nytt på bloggen idag. Header och nya ikoner till Bloglovin', Twitter och Facebook. Har även gjort headern klickbar, fattar inte varför jag inte fixat det förrän nu.

Headern är verkligen raka motsatsen till de jag haft hittills. Brukar inte gilla 5-min-i-PS-jobb, men den här kändes stilren och bra.

På headern står det alltså mitt namn, Sara Bergenhem. Jag tycker att det är uppenbart men min sambo såg inte alls vad det stod så det finns säkert fler ;)

Känner du för att följa mig på lovin' eller Twitter så är det bara att klicka på ikonerna här till vänster! Jag är bättre på att twittra än blogga (tyvärr).

Kommentarer om designen är hjärtligt välkomna!

Ser du inte uppdateringarna så tryck F5.

KOMMENTARER:
Av: Elsa

Mycket snyggt !

2010-05-26 kl. 21:39:42
Av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sv; ja mitten är trevligt :) hihi

ja helt sant. kram

2010-05-26 kl. 22:02:23
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Av: Sandra

Han heter Andreas Lorentzson (ja, udda stavning på efternamnet). Hans kompisar började kalla honom Loret och Lorry när han var typ 11-12 år. Lorry blev med tiden Larry och sen har det stannat kvar :) Han presenterar sig som Larry för alla kompisar, t.o.m. lärarna (men sen förklarar han varför). Bara hans familj som kallar honom Andreas och dem träffar han inte så ofta. Han har övervägt att byta namn till Larry i typ 3 år, men han misstänker att hans familj kommer bli vansinnig om han gör det..

2010-05-27 kl. 17:19:33
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback