Good morning, world!

Godmorgon!

Jag klev upp kl. 07:20 idag, hör och häpna! Dagen började med att Kristoffer försov sig en halvtimme. Alarmet ringde aldrig och jag sov som en gris eftersom jag är ledig.

Mamma-betonad som jag är klev jag upp, gjorde iordning frukost och lade fram kläder åt honom, medan han sprang runt och klagade på att han försovit sig. Hann gjorde han i alla fall med marginal.

Efter en sådan rude awakening är det svårt att somna om, jag som tänkt ligga till 10-11 idag. Nu har karln på jobbet och jag satte precis igång en maskin tvätt. It's a hard knock life.

Det är guld värt att ha egen tvättmaskin. Och diskmaskin för den delen men framför allt tvätt. Att kunna ta kläderna till sitt eget badrum, köra igång maskinen och sedan hänga upp det utan stress en timme senare. Istället för att packa ihop allting i en korg, bära den tvåhundra meter, låsa upp tre dörrar, gå längst ner i källaren
och där stresstvätta och exakt passa tiden för varje steg.

Man blir fort bekväm.



Nu ska jag äta frukost och se några avsnitt av Scrubs. Såhär på våren slutar ju alla serier, så jag ser alltid om något gammalt. Efter att ha sett om samtliga avsnitt av Fresh Prince of Bel-Air har jag alltså börjat på Scrubs. Är halvvägs in på andra säsongen så det finns ju några avsnitt kvar att se.

Trots att jag sett det ett 20-tal gånger innan så är det roligt ändå. Lite störigt för K kanske så jag sitter och pratar med i alla repliker, men det får han leva med. Ja, jag är nördig.

Frågan är vad jag ska se sedan i sommar. Dexter blir det nog, men skulle vilja ha någon komediserie också.

Något förslag?

KOMMENTARER:
Av: Jeen ♠

SV; Ja det är bra låtar så

Oh, tack så mycket, kul att höra:D

2010-05-26 kl. 09:50:25
URL: http://jendc.blogg.se/
Av: Jeen ♠

SV; haha okej jo tror jag överlever med.

2010-05-26 kl. 10:08:38
URL: http://jendc.blogg.se/
Av: Sandra

Haha jag tycker det var lite gulligt. Jag förstod ju själv att det var mat och att han ville att jag skulle grilla dem innan jag ens läst lappen, men ändå :p Han vet nämligen att jag bara har kycklingfiléer och älskar grillade kycklingklubbor, så han tog med sig av sina egna och bidrog med. Lite trevligt ändå :p

2010-05-26 kl. 12:27:00
URL: http://rockgrodan.com
Av: Patricia Rodriguez

True Blood !!!....den kommer att visas pa sommarn. Och den tycker jag att den ar bra. :D

2010-05-26 kl. 12:27:18
Av: Sara

Patricia: Självklart ska jag se True Blood! Det har man ju längtat efter. Och andra sommarserier, men det räcker inte :P

2010-05-26 kl. 12:33:16
URL: http://alet.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback