Sundsvall 2010-04-05

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så fick Kristoffer tjänsten hos Comhem!

Idag var han på information hos Manpower och skrev på anställningspapperen. Jag fick ledigt från lunch, så vi åkte tillsammans till Sundsvall.


Kom fram i stan klockan tolv, och åt först lunch med pappa och Greger på Ming Palace.


Min mat närmast kameran, wonderful.

När Kristoffer var på Manpower tog jag tillfället i akt och hälsade på pappa på jobbet, det gör man ju inte ofta. Fick hälsa på alla kollegor och hundar. Många har hunden med sig på jobbet där, trevligt.

Blev bjuden på kaffe och länsade ett skåp med kontorsmaterial som ändå skulle bort. Jernhusen byter logo titt som tätt, och då byts samtligt material ut. Good for me, jag som har fetish för nya pennor och block ♥




Efter Sundsvall tog vi en tripp till Birsta. Browsade MediaMarkt och Birsta City innan vi åt en svullig middag på Max.




Trevlig dag! Nu klev vi precis in genom dörren. Ska bara mysa hemma ikväll. Blir en lugn helg, Kristoffer börjar jobba redan på måndag! För min del är det sportlov en vecka, lagom till han börjar jobba - typiskt.


Ska förhoppningsvis se den sista Milleniumfilmen i helgen - Luftslottet som Sprängdes. Den enda i trilogin vi inte sett på bio. Ska passa på nu när den kommit ut på dvd. Recension kommer senare.


KOMMENTARER:
Av: Patricia Rodriguez

Oh vad jag längtar efter Sverige när jag läser din blogg...! Tänker på mormorn som bor i Sundsvall...och maten :P Hoppas att jag kan hälsa på nån dag!:D

2010-03-06 kl. 01:13:40



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback