Sunday Bright Lights

 

Det var så länge sedan jag hade min kära emo-sminkning så jag var tvungen att dokumentera. Att fota sittandes vid ett fönster mitt på dagen är dock inte den bästa idén. Pupillerna försvinner och vampyrskinnet blir om möjligt ännu blekare.

 

Vi är dödsförkylda idag. Självklart är det mer synd om Kristoffer, i alla fall enligt honom själv. Han sitter i fotöljen och gnäller. Tur att kommande vecka är kortvecka med efterföljande långhelg! Sedan är det påsklov för min del, great.

 

Såg precis dagens efterlängtade Spartacus - Blood and Sand. Slutade sorgligt och man fick gråta en skvätt. Ska försöka ta mig i kragen och se The Pacific idag också, det sägs ju vara bra.

 

Ikväll blir det nya Wallander - Vålnaden, som jag förhoppningsvis gör en recension på senare. Fattar inte hur det kan komma nya filmer hela tiden, snacka om massproduktion.

I ain't complaining, though.

 


KOMMENTARER:
Av: sally

fiiiin blogg!:)

2010-03-28 kl. 19:30:53
URL: http://rockdonna.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback