Prisma-date och Påskpynt

Detta blir ett random inlägg. Är lat med bloggen, men nu är det bara en vecka kvar att jobba!


Igår kväll/natt var Kristoffer ute med jobbet. Jag skulle egentligen hämta honom, men fick vid 12-tiden reda på att han kunde få skjuts hem. Tur för mig som var halvdöd då, han kom inte hem förrän 02:30 och då sov jag som en sten.

Idag var vi på stan för att hitta lite påskattiraljer. Åt sedan luch på restaurang Prisma. Blev lite av en date då vi knappt träffats på hela veckan, god mat och mysig miljö.


Tjocka stripes och Champis (!!) Skrov can't get better than this.


Handlade på Lidl och Ica innan det bar iväg hemåt igen. Köpte påskris på Ica som jag pyntade när vi kom hem. Jag som växt upp på landet tycker dock att det är en skam att köpa påskris! Det ska man ju plocka i skogen. Så går det när man är stadsbo.


Undrar om detta får leva längre än julgranen?

Apropå denna kommentar om risets livslängd så slog Dante rekord igår. När jag kom hem hade han;

Bitit av sladden till Kristoffers headset. Detta är tredje gången.
• Bitit av sladden till fönsterlampan.
• Bitit av sladden till sänglampan.
• Kissat på golvet. Alldeles bredvid kattlådan.
• Bajsat på golvet i sovrummet.
• Till sist; kräkts på golvet, bredvid bajset.


Allt detta på de fem timmar han tvingades vara ensam hemma. Duktig kisse.



Imorgon är det söndag och nytt avsnitt av Spartacus - Blood and Sand.
Kollade på så kallade gladiatorsandaler på stan idag. Är ett måste till sommaren då det är lika hett som denna avstrippade serieproduktion!


Kristoffer har somnat. Vi som skulle se The Pacific, men nu blir det väl sängen istället.

Natti natt ♥

KOMMENTARER:
Av: elvira ♥

gud vilket sött påskris :D

2010-03-28 kl. 19:22:28
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback