Kalasbilder

Här kommer lite bilder från mina två födelsedagskalas! Det blev ett för Kristoffers familj och ett för min, tror inte alla skulle få plats samtidigt. Jag tog sammanlagt 129 bilder, så det här är långt ifrån alla.




Elsa, Mimmi och farmor Marta uppvaktade på lördagen. Dante hoppade också in i bild.


 

Fika- och presentbord.

 

 


Dante slog in sig själv i presentpappret.

 

 

 

Fredde, Malin, Léon, Greger, Michelle och Pappa uppvaktade på söndagen.

 

 

 

Fasters älsklingsbarn ♥   pappa Greger ser trött ut.

 

 

 

Michelle organiserar faster Saras saker.

 

 

 

Mor och son.

 

 

 

Och nu:

 

Jag fick faktiskt allt jag önskat mig, tur ska man ha!

 

 

 

Jättefint dödskallehalsband av Kristoffer

 

 

 

Kamerastativ av Kristoffers föräldrar och syster.

 

 

 

Gräddkanna av Kristoffers farmor.


 

 

Perkulator av pappa.

 

 

 

 

HIMs senaste skiva av Greger och Malin. Danko Jones senaste skiva av pappa.

 

 

 

Fjärrutlösare av Fredde.

 

 

 

Tack för all uppvaktning och alla presenter!

 

 

 

Jag gillar ju inte när man tar kort på sig själv i spegeln, med fjärrutlösare blir det (förhoppningsvis) lättare med helkroppsbilder osv. Måste ändå visa min spegelbilds outfit, detta hade jag på mig på födelsedagen;

 

 

Samtliga kläder från ellos.se

 

 

Måste även visa detta roliga kort från Kristoffers familj, passar mig som gillar lolcats;

 


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback