Imorgon smäller det!

 

...säkert fler än en gång. Imorgon bär det av till huvudstaden Stockholm och KISS-konserten på Stadion. Can't wait. 30 maj 2008 såg jag dem förra gången och nu är det dags igen.

 

Idag har jag gjort iordning allt inför resan, eller jag håller på rättare sagt. Färgat håret, laddat kameror/mobil/iPod, packat åt både mig och karln, testat så bilen fortfarande startar...

 

Mest nervös är jag över att lämna Dante ensam! Förmodligen skiter han fullständigt i om vi är hemma eller inte, så jag hoppas att det går bra. Vi är ju bara borta ett dygn ungefär.

 

Imorgon;

• Åker vi kl.8:30 från Härnösand.
• 10:00 från Sundsvall.
• Anländer i Stockholm sisådär 4-5 timmar senare, beroende på antal stopp.
• Checkar in på hotellet.
• Äter middag.
Konserten börjar 19:00, förband är Mustasch och Europe!

 

Hemfärden sker på söndag eftermiddag.

 

Vi har sittplatser den här gången. Skönt att få sitta, trots att man kommer närmare och det är mer feeling med ståplats.

 

Jag kommer inte kunna skriva någonting här förrän vi är hemma igen, då jag inte har någon dator att ta med mig. Man lär väl ändå vara rätt slut efter resan.

 

Dock ska jag ta en massa bilder och berätta allting i efterhand :)


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback