Dark Addiction



Dexter and Photoshop addiction ♥

Jag har väldigt lätt för att bli "beroende" av saker. Börjar jag gilla något så kan jag inte släppa det, obsessar dygnet runt.

Det är konstigt att man varken är (heltids)rökare eller använder sig av värre grejer, då en tv-serie eller en sida på internet kan ta över hela min existens. Då borde ju vara lätt att fastna menar jag.

Det jag ägnat mig åt den senaste veckan är att se samtliga avsnitt av tv-serien Dexter. En vecka - fyra säsonger. Har inte "haft tid" att blogga, eller knappt äta och sova. Såg det sista avsnittet idag, och trots att jag visste hur det skulle sluta så satt jag på helspänn. Inga avsnitt kvar, och jag drabbas av energirus och rastlöshet. Abstinens.

Dök genast på min andra stora last (nej, intresse!), kära photoshop. Har inga nyatagna foton att fixa med eftersom jag suttit framför tvn 24/7, så fick kombinera och redigera bilder av Michel C. Hall istället. Bilden ovan slarvade jag med, det blev en hel mapp av rastlöst slarv.

Bloggdesignen som jag aldrig blir riktigt nöjd med kan jag också lägga ner hur mycket tid som helst på. Fixat med den i veckan, men nu får jag ge mig ett tag.

Tog mig i kragen idag, och beställde en sak som jag velat ha i flera år, och faktiskt haft råd med i några månader. Är extremt snål, så med skräckblandad förtjusning såg jag bankkontot tömmas på en tredjedel. Förhoppningsvis blir det värt det.
Lade in en bild på manicken i föregående inlägg, ni ser säkert vad det är trots censur
;)

KOMMENTARER:
Av: simones

han är en skön skådis :D

2010-06-28 kl. 10:18:45
URL: http://fattybom.se



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback