a Pappsen & Alet day



Kalaspuffar, jojo.

Gårdagen började med frukost på balkongen. Kalaspuffar, javisst! Kristoffer har inspirerat mig att äta flingor som jag vanligtvis inte gillar. Filmjölk har han dock inte fått mig att gilla. det blir vanlig mjölk.

Jag klev upp klockan nio för att hinna med morgonrutinerna innan pappa kom. Vi hade bestämt klockan elva, så jag latade mig ute i finvädret i nästan två timmar.

 

Balkongen. Frukosten slut.

 

 

 

Riktigt fint väder, 22 grader och sol.

 

 

 

Pappa anländer 10:40. Man får fina ögon i motljus!





Meka meka.


Pappa hjälpte mig att byta batteriet i bilen, så nu fungerar den igen! Som tur var är det inget annat fel, men batteriet lär inte ha bytts ut på nitton år heller. Nu är pärlan lika awesome som vanligt, racerbilen ♥





Efter mekandet bjöd jag på tabouleh som blev uppskattat! Inte så konstigt eftersom det är jättegott.





Jordgubbar blev det också. Svenska till och med, 30kr/liter. Vaniljglass till är ett måste, ingen grädde här inte.





Jag fick en matberedare av pappa, som jag önskat mig när jag fyllde år. Nu blir bakandet enklare, ska nog inviga den med en cheesecake.




Fick även mitt halssmycke från Tradera på posten! Karin Måhammar har gjort det, jättesött :)


Det blev en dag i bilder, men det är väl bara bra. Tack för en trevlig dag pappa, du är välkommen åter!

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback