walk this way



Den här dagen har gått fort, fast jag inte gjort något särskilt alls. Kvällen har spenderats med kladdkaka och Vänner, det kan man aldrig se för många gånger.

Har inte kollat igenom bilderna från gårdagen än heller, men bilden ovan är ett smakprov! Det är så fint i Loböle på sommaren, man blir nästan sugen på att flytta hem igen!

Kristoffer och jag kände oss romantiska när vi strosade ner till stranden, hand i hand. Det påminner om den första sommaren vi var tillsammans och jag fortfarande bodde hemma. Den finns många smultronställen när man bor på landet, vacker natur bara man kliver utanför dörren ♥

Imorgon ska vi åka till Sollefteå! Kristoffers släkt från Stockholm och Örebro är hemma på semester, och vi måste passa på att träffa alla. Sollefteå är också en vacker stad, och sommarstället i Ed är så fridfullt och mysigt.

Nu ska jag lägga mig, men först sätta laptopen och kamerorna på laddning. Har uppgraderat systemkameran med 8GIG minneskort, så nu behöver jag inte oroa mig för att det ska ta slut. Det blir alltid bättre kort ute i det fria, det är tråkigt at bo i stan egentligen...

Godnatt.

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback