sunny day sunday

Först gårdagen. Klev upp klockan åtta och skjusade Kristoffer till jobbet. Var fortfarande halvsovande när jag kom hem igen, gå och lägga sig igen most likely. Stod dock emot frestelsen och gick en morgonpromenad istället. Vädret är jätteskönt innan solen gått upp, och det blåste friskt.

När jag promenerat färdigt och kommit in ringde pappa. Vi pratade i över två timmar, väldigt socialt.

Efter pratstunden och frukost började jag storstäda. Eller stor och stor, som vanligt. Skurade dessutom kaklet i badrummet som blivit missfärgat efter allt duschande, allt blev skinande rent.

Hann precis städa färdigt och duscha innan det var dags att hämta hem karln igen, körig dag.



Idag kom Kristoffers föräldrar och farmor på besök! Det är Elsas och Lars-Åkes bröllopsdag idag, 23 år ♥
De hade med sig tårta och bjöd sedan på mat, trevligt.

Finbesöket stannade i ungefär fyra timmar, man blir slut trots att det är trevligt. Jag som är osocial.

 

Min sallad.



Ikväll blir det antagligen film, inget mer avancerat står på schemat i alla fall. Imorgon börjar en ny arbetsvecka för Kristoffer. Tur att man har sommarlov, så man kan vara hemma och smälta bort istället.


Ja just det! Elsa hade med sig en överraskning till mig, som egentligen var från Kristoffer! Måste lägga in en bild i nästa inlägg. Tack älskling ♥

KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback