strawberry breakfast & babyvamp blogs

 

Just nu sitter jag ute på balkongen och äter jordgubbar, somrigt värre!

 

Kristoffer köpte fyra liter jordgubbar och glass igår, han är så snäll mot mig när jag är hemma och förkyld ♥ Har dock fortfarande ingen smak, så godsaker är rätt bortkastat på mig just nu.

 

Vaknade imorse av att tandläkaren ringde klockan åtta. Brukar inte svara då det är skyddat nummer, men antog att det var något sådant.

De skulle i alla fall skicka ut en tid till mig framöver. Varför ringer de då, kan man undra?

 

Efter en sådan rude awakening kunde jag såklart inte somna om heller, men då får jag istället lite tid utomhus innan det blir så hett. Riktigt skönt på balkongen på förmiddagen, i alla fall på skuggsidan.

 

 

 

Klicka på bilden för att komma till bloggen

 

Fan av True Blood? Bloggar? Jessica har en blogg, upptäckte jag imorse. Tycker det är rätt bisarrt att läsa något en karaktär ska ha skrivit, men det kanske kan vara kul att få lite tillägg i serie-storyn.


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback