Sollefteå 2010-07-24



Igår åkte jag till Sollefteå med den här snygga killen! Här läser han Allehanda sådär lite sofistikerat.



Poser. Här tog även min redigerings-ork slut.




Först tvättade jag pärlan hemma hos svärföräldrarna ♥




"Lilla stugan" i Ed.




Farmor Marta ville inte vara med på kort, men ingen slipper undan.







Bengt, Lars-Åke, Jonatan, Kristoffer. Livsnjutaren Jonatan har mjölk och Oreos i nävarna.




Toedor, Jakob, Benjamin, Diana.




Jakob.













Mat på gång, macho-männen sköter grillen.







Renée, Teodor, Krister, Bengt, Lars-åke, Elsa, Albin, Jakob.


Gårdagen i bilder. Dagen avslutades någonstans här med grillat kött och gott vin. Trevlig dag, de flesta hade vi inte träffat på 2 år.

För mig är det ovant att umgås med Kristoffers stora släkt, då hela min släkt och närmaste familj är samma personer. Jag har till exempel en kusin som jag dessutom aldrig har träffat. Kristoffer har massvis, som vi dessutom umgås med regelbundet. Familj är viktigt.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Va mysigt med bilder ifrån era hem och sånt! :D Mycket mycket trevligt.

2010-07-26 kl. 11:25:21
URL: http://rockgrodan.com
Av: Sandra

Kom förresten att tänka på en sak här. Är det jag som fortfarande är full sen igår eller saknar Kristoffer en bit hår vid ena sidan om benan?

2010-10-03 kl. 19:34:40
URL: http://rockgrodan.com



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback