Sickness

 

Laddade precis upp den här bilden som profilbild på FB. Tog den under Gatufesten igår, jag ser lite dizzy ut men det är bara förkylningen. Allt jag fick i alkoholväg igår var en White Russian, har ingen smak ändå så det är inte värt.

 

Skrev igår att det skulle bli bilder idag, men who am I kidding. Väntar alltid skitlänge innan jag uppdaterar, så ni behöver inte sitta som på nålar ;)

 

Åkte hem till Härnösand runt 11 imorse. Gick en sväng på MediaMarkt och Ica Maxi först, kom hem kl.14. Jag däckade nästan direkt och sov till kl.20, ska gå och lägga mig för natten efter det här inlägget.

 

Är som sagt dunderförkyld fortfarande så jag ligger mest och kippar efter andan och tycker synd om mig själv. Får se när det blir pics, börjar gå igenom dem imorgon förhoppningsvis men lovar ingenting.

 

Det regnar och åskar idag förresten. Skönt efter all hetta.

 

 

Johnossi följer mig på Twitter, how cool is that? Lyssna på Sickness nu så blir ni glada! Min favorit från Mavericks, som de inte spelade igår, såklart...

 


KOMMENTARER:



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback