eyes lips face



Allt detta för 200kr är inte fy skam. 3 lipgloss på köpet + gratis frakt = me like.




Mint Cream och Lilac är sommarens nyheter. Gum Pink är bara söt.





Idag har vi varit utan internet, gick faktiskt bra trots beroende. Har varvat Spin City med att sova hela dagen.

Misstänker dock att jag är på bättringsvägen då jag har fått två raseriutbrott och ett gråtanfall, då börjar jag bli som vanligt ^^

Avin från ELF har jag haft liggandes ett tag, idag var Kristoffer snäll och hämtade ut paketet åt mig. Han är så snäll mot mig fast jag bara är sur och arg. Tack för att du finns gubben!

Gnatt.

KOMMENTARER:
Av: Sandra

Haha så du fick lipgloss på köpet? Jag trodde först du faktiskt beställt så många. Jäklar tänkte jag, hon gillar lipgloss lika mycket som mig xD

2010-07-16 kl. 12:01:33
URL: http://rockgrodan.com
Av: Celina

Sv; Tack och tack desamma! =) Hoppas att du haft en bra kväll!

2010-07-16 kl. 22:51:27
URL: http://schlaijna.blogg.se/



Namn:
Spara till nästa gång?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback